RC HAKKINDA ARADIKLARINIZI BULABİLECEĞİNİZ BİR YER!!! POPÜLER MARKALAR VE MODELLER İÇİN İSTEDİĞİNİZ ÇEŞİT YEDEK VE MODİFİYE PARÇA, MOTORLAR, KUMANDALAR, KEPLER, KISACASI AKLINIZA GELEBİLECEK NEREDEYSE HERŞEY BİR E-MAIL UZAĞINIZDA...

18 Mart 2012 Pazar

SPEED PASSION REVENTON ESC HAKKINDA BİLGİLENDİRME!

Efendim detaya gireyim, bir tane ara kablo almanız şart, zira esc'de geri fonksiyonu kapalı geliyor ve gelen program kartını avuçiçi kullanarak esc'nin geri fonksiyonunu açamıyorsunuz. Bugün bir araç topladım, esc'de geri kapalı, program kartını taktım, 1 numaralı Running Mode kısmı tek seçenek, o da forward with brake/no reverse, yani sadece ileri-fren.


Tabii bende kablo olduğu için (foto makinemin kablosu) hemen bilgisayara bağladım, ilk iş olarak firmware update ettim, etmez olaydım, bu defa da kartın içindeki yazılımın üzerine yazdığı için, kart bilgisayar olmadan ayar yapmıyor şu an. Firmware update ettiğinizde LCD program kart (direkt escye bağla ayar yap) özelliğini silip LED Program kart (pc'ye tak ayar yap) özelliğini yüklüyor. SpeedPassion önceden escye takıp ayar yapmayı sağlayan LCD program kartı gönderip bilgisayar üzerinden ayar yapmayı saylayan LED program kartını optional olarak satardı, şimdiki gönderdikleri ise MULTI ESC PROGRAM CARD, iki fonksiyon için tek cihaz üretip yazılımsal oynama ile her türlü kullanıyorlar.

Ama korkmayın esc'de geri özelliğini açamadım mı? Hayır açtım. Software update ile DRIFT1 profilini yükledim ve pc üzerinden ayar yaptım. PC bağlantı olayı başta zorluyor, ama güzel bir program, drift modunu seçtiğinizde lastik yankıları, turbo çuflamaları, devir kesici sesleri falan görsel işitsel olarak güzel :)

Elimde firmware update yapmadığım başka bir programlama kartı olduğu için bilgisayarda geri fonksiyonunu açtıktan sonra program kartı ile (firmware update etmediğim program artı ile) kart üzerinden running mode'da 2. seçenek de aktif hale geldi. Ama tabi firmware update ettiğim kart ile sadece pc ayarı yapabiliyorum.

Update ederken manual'de 3 seçenek mevcut ama ben update ederken tek seçenek vardı, o da LCD_REVENTON_V1.0 benim yüklediğim dosya. Manual'e göre var olan 3 seçenekten bizi ilgilendiren iki tanesi; biri LCD_REVENTON_V1.0, diğeri LED_REVENTON_V1.0. LCD ile başlayan elde kullanmak için muhtemelen, yani kartın bize gönderildiğinde üzerinde yüklü olan. LED ile başlayan ise yalnızca PC için. Neden LED olanı yükleyince diğerinin üzerine silip yazıyor anlamak güç. Firmadan LCD dosyasını istedim, eski haline döndüreceğim kartı.

Gözünüz korkmasın, ya elden ya da pc'den mi ayar yapabiliyoruz sadece demeyin, hayır iki şekilde de kullanabiliyorsunuz. Yapmanız gereken şey firware update edeyim daha güncel olsun diye atlamayın:) Tek yapmanız gereken escyi program kartı aracılığı ile bilgisayara bağlayıp setup kısmından geri özelliğini açmak. Ondan sonra zaten kartınızda sadece escye bağlı iken bile geri seçeneğini kapatıp açma fonksiyonu açılıyor. DRIFT1, STOCK1, MODIFIED1 vs gibi hazır profilleri de yükleyebilirsiniz sıkıntı yok. 


Sadece firmware update yapmayın yeter, ki zaten onun için bilgisayara farklı bir işlem yaparak bağlanmanız gerekiyor. Fazla kurcalamayın yani :)

2 yorum:

ismail köse dedi ki...

hocam merhaba çok güzel yazmışsın teşekkür ederim ama bir sorum olacak.ESC update yapmadan nasıl drift moda alacağız benm escmde yazmıyor.

ismail köse dedi ki...

Hocam çok güzel anlatmışsın teşekkür ederim fakat ben escmi DRIFT1 moda almak istiyorum pcde ve program kartında öyle birşey bulamadım mecbur firmware updatemi edeceğım yada nasıl ekleyebilirim ? Şimdiden teşekkür ederim.