RC HAKKINDA ARADIKLARINIZI BULABİLECEĞİNİZ BİR YER!!! POPÜLER MARKALAR VE MODELLER İÇİN İSTEDİĞİNİZ ÇEŞİT YEDEK VE MODİFİYE PARÇA, MOTORLAR, KUMANDALAR, KEPLER, KISACASI AKLINIZA GELEBİLECEK NEREDEYSE HERŞEY BİR E-MAIL UZAĞINIZDA...

5 Mart 2012 Pazartesi

D-TRUCK HPI FORD F100

HPI'in 1/8 ölçekli Savage gibi offroad şaseleri için ürettiği Ford F100 kepi uzun yıllardır proje için elimdeydi. Ama tabi yapıp kullanmak yine bana nasip olmadı :) Kep 1/8 ölçekli olduğu için haliyle wheelbase uzunluğu 1/10 şaseden fazla idi ama 1/10 onroad şase için güzel bir truck kep olmadığı için (benim aldığım yıllarda yoktu en azından:) ), kamyonet kepi ile drift yapma arzusu da taştığı için 1/8 de olsa almaya karar verdim ve gerekli kısaltma işlemine giriştim yıllar önce. Kasa kısmından takribi 5cm kısalttım. Dodikleri oldukça şişik, bol offsetli bir jant takılsa dahi lastikler içeride kalıyor ama sırıtmıyor. Zaten bu aracın doğası da yere basık, lastiklerin hafif gömülü olması, onu da tatlı bir görüntü ile elde ediyoruz. Cartoon tarzı birşey oldu :) Kepin sahibi şase üzerinde fotoğraflarını çekip yollar ise ben de buradan paylaşacağım. İyi seyirler...

Hiç yorum yok: