RC HAKKINDA ARADIKLARINIZI BULABİLECEĞİNİZ BİR YER!!! POPÜLER MARKALAR VE MODELLER İÇİN İSTEDİĞİNİZ ÇEŞİT YEDEK VE MODİFİYE PARÇA, MOTORLAR, KUMANDALAR, KEPLER, KISACASI AKLINIZA GELEBİLECEK NEREDEYSE HERŞEY BİR E-MAIL UZAĞINIZDA...

25 Mart 2012 Pazar

GACHAN RACING N2 TRUENO

Geçen hafta bitirdiğim kepimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Kepi delmedim, o nedenle araç üzerinde çekilmiş fotoğraflar değiller. Stoplarda Yokomo'nun Levin lighbucketini kullandım, onun dışında ön tampondaki lightbucketler, sinyaller, farların lightbucketleri el yapımıdır. Ön farlar normalde kapalı idi, açalım dedim:) Diffizör de el yapımıdır, üzerini de düz siyaha boyamak yerine carbon kapladım. Stickerların tamamına yakınını kendim ayarlayıp bastırdım. Falken ve Stage D stickerları HPI'den. İyi seyirler...

Hiç yorum yok: