RC HAKKINDA ARADIKLARINIZI BULABİLECEĞİNİZ BİR YER!!! POPÜLER MARKALAR VE MODELLER İÇİN İSTEDİĞİNİZ ÇEŞİT YEDEK VE MODİFİYE PARÇA, MOTORLAR, KUMANDALAR, KEPLER, KISACASI AKLINIZA GELEBİLECEK NEREDEYSE HERŞEY BİR E-MAIL UZAĞINIZDA...

23 Mart 2010 Salı

Countersteering TC-D: Steering Modification - Episode 2

TC-D'min countersteer için steering modifikasyonunda ''Episode 1'' başlıklı postta GPM'in STA15246R kodlu TA05 için ürettiği 46mm çelik arka universal şaftlarını aldığımı yazmıştım. Denemeler sırasında bana lazım olan 12-13 derecelik camber açısını vermek istediğimde bu şaftların buna izin vermediğini farkettim. Denemelerim sırasında 3Racing'in CY-08 kodlu Aluminium Diff Joint setini kullanarak ball diff'imi toplamıştım. Fakat fazla camber açılarında şaft uzun kaldığı için diffransiyele yanlardan baskı uyguladı ve dönmesine izin vermedi. Bu nedenle baştan beri yapmam gerekeni yaptım ve farklı aalternatif yolları denemek yerine kesin çözüme el atıp Tamiya'nın TLo1 Universal shaft setini aldım.
Knuckle arm'ı da traşlamaktan sıkıldım ve hem buna da bir son vermek hem de aracın görüntüsüne bir katkısı olsun, hem de dönüş açısının artmasında katkısı olacak diyerekten Hotbodies'in 67698 kodlu Front Spindle Set'ini (Knuckle Arms) siparişimi verdim.
Ayrıyetten de orijinalinde 5x10x4mm olan knuckle rulmanlarından iç kısımda kalan rulmanları 5x10x3mm olanları ile değiştireceğim, rulman siparişimi de vermiştim çok önceden. Herşey fazla camber ve steering açısı için =)

Hiç yorum yok: