RC HAKKINDA ARADIKLARINIZI BULABİLECEĞİNİZ BİR YER!!! POPÜLER MARKALAR VE MODELLER İÇİN İSTEDİĞİNİZ ÇEŞİT YEDEK VE MODİFİYE PARÇA, MOTORLAR, KUMANDALAR, KEPLER, KISACASI AKLINIZA GELEBİLECEK NEREDEYSE HERŞEY BİR E-MAIL UZAĞINIZDA...

17 Ocak 2010 Pazar

YOKOMO D-MAX _..--'İİİİİİİİİİ'--.._ 10. Yaşgünü Hediyesi

     1 yılı aşkın süredir araç alıvereceğim dedim kardeşime sözümü bu yıl tutuyorum =) Aslında Cyclone S Drift RTR siparişi vermiştim fakat bu araçtaki Slipper Clutch'ı merak etmem ve carbon şaseye, carbon şok kulelerine ve carbon üst deck'e sahip olması ve alüminyum süspansiyonlara sahip olması-dolayısıyla daha göz doldurucu bir hediye olacağını düşündüğüm için Yokomo D-Max Standart'ta karar kıldım. Üstelik Yokomo Single Ring lastikleri de deneme fırsatım olacak =) Araç 12 Ocak'ta piyasaya çıktı ve nasipse çok yakında siparişini vereceğim. Yurtdışında olduğum için aksaklıklar yaşanıyor. Aslında şaftlı araç sevmem nitekim şu slipper clutch zımbırtısını merak etmekteyim ve hediye olarak verildiğinde daha göz dolduracak bir şase. Sonuçta kendi araçlarım komple carbon ve alüminyum iken kardeşime de aynı şekilde bir araç hediye etmek istedim. Cyclone S Drift RTR'ye göre pahalıya gelecek ama nasıl olsa ona da fırçasız motor, lipo pil vs vs alınacağı için dedim bari kit olsun, hem göz doldursun, hem de ben merakımı gidereyim =D
Sipariş verdiğimde ve araç geldiğinde detaylı bilgiler ve resimler ekleyeceğim. Rabbim yüzümü kara çıkarmasın...

Hiç yorum yok: