RC HAKKINDA ARADIKLARINIZI BULABİLECEĞİNİZ BİR YER!!! POPÜLER MARKALAR VE MODELLER İÇİN İSTEDİĞİNİZ ÇEŞİT YEDEK VE MODİFİYE PARÇA, MOTORLAR, KUMANDALAR, KEPLER, KISACASI AKLINIZA GELEBİLECEK NEREDEYSE HERŞEY BİR E-MAIL UZAĞINIZDA...

30 Kasım 2009 Pazartesi

TÜM ZİYARETÇİLERİME MERHABA

Öncelikle tüm ziyaretçilere merhabalar.
Şu an yurt dışında olmanın yalnızlığı ile, gecenin bu saatinde -sabahın da köründe işbaşı yapacak olmama rağmen- Elektrikli Onroad araçlara ve RC Drift'e gönül vermiş birisi olarak bir blog açmaya, gerek bilgi paylaşımında bulunmaya, gerekse güncel ürünleri buradan tanıtmaya, şase modifikasyonları hakkında bilgiler sunmaya, hem teknik hem de daha görsel olan kep boyamaya-detaylandırmaya, gerekse kendi yaptığım ve beğendiğim çalışmaları sunmaya, kısacası RC Drift ile ilgili olabilecek akla gelen gelmeyenleri burada yazmaya, karar verdim.
RC ile ne zaman tanıştım, ne zaman uğraşmaya başladım tarihini tam hatırlamıyorum ama bana hiçbir zaman "uzun süre oldu bu işe gireli" diyebileceğim gibi gelmiyor. Arada soran arkadaşlara 1,5-2 yıl oldu diyorum ama sonradan farkediyorum ki hep 1,5-2 yıl oldu diyorum. Sanırım nedeni; RC'ye olan hevesimin heyecanımın sürekli diri kalmasıdır.
Onroad RC araçlara başladığım gün aynı zamanda RC Drift'e başladığım gündür. Bu nedenledir ki; burada göreceğiniz neredeyse herşey RC Drift ile alakalı olacaktır.
Zaman içinde blogdaki boşluklar yerlerini bilgilere, resimlere, paylaşımlara devredecektir. Gece gece bünyeyi yormayalım :)
Lafı daha fazla uzatmadan, hepinize hoşgeldiniz dileklerimi iletiyorum. Değerli yorumlarınızı eksik etmemeniz dileğiyle...

Saygılar.

Hiç yorum yok: