RC HAKKINDA ARADIKLARINIZI BULABİLECEĞİNİZ BİR YER!!! POPÜLER MARKALAR VE MODELLER İÇİN İSTEDİĞİNİZ ÇEŞİT YEDEK VE MODİFİYE PARÇA, MOTORLAR, KUMANDALAR, KEPLER, KISACASI AKLINIZA GELEBİLECEK NEREDEYSE HERŞEY BİR E-MAIL UZAĞINIZDA...

21 Mart 2011 Pazartesi

New Product: HB TC-FD

HotBodies firması 2011 RCX Expo'da yeni drift şasesini duyurdu. TC-FD!
Free Image Hosting At siteFree Image Hosting At siteFree Image Hosting At siteFree Image Hosting At siteFree Image Hosting At siteFree Image Hosting At site
Free Image Hosting At siteFree Image Hosting At siteFree Image Hosting At site
Source of the photographs: CSJunkies

İlk bakıldığında TC-D ile birebir aynı görünen şase aslında oldukça farklılık göstermekte. Mor standart mor değil, deep purple olacak deniyor. 
Servo sol tarafa alınmış.
Ana steering de değişmiş, servo saver ana steering koluna entegre. Bulkhead ve ana steering değişimlerinin birleşimi sayesinde ana steering kolu servonun ittiği yere kadar serbest dönebilir, ki bu da steering açısını baya baya arttırabileceğimiz anlamına geliyor.
Bir de standart Cyclone dönüş açısından fazla bir dönüş açısına sahip olacak gibi, dikkat ettiyseniz knuckle armlar farklı ve de ackerman açısını sıfırladığımızda güzel bir steering açısı elde edeceğiz gibi.
Motor mountun şekli farklı. Şekil değişikliğinin yanında bir de çok ince teknik bir değiştirme yapmışlar bunda motor mountta, onu da sevdim. 
Motor mount bir efsane olmuş desek yeridir. Motor baya bir ileri ve geri aynatılabiliyor ki bu da dişli oranını baya bir değiştirebilirsiniz demek oluyor. Spur'un oturtuduğu bölge -farkettiyseniz- motorun oturduğu bölgeden bir kademe geride-ki bu sayede pinionu da motora ters takmamızı sağlıyor. Bu da çok ince düşünülmüş, zira TC-D'de pinion vidasını normal tornavida ile sıkmak zor oluyordu, tornavida spura ya da motor mounta dokunuyordu vida kısmı iç kısımda kaldığı için.
Kayış yönleri de değişmiş tabii ki.
Bir de ön kayış altında tensioner var.
Üst deck değişmiş.
Middle deck değişmiş.
Bulkheadler TCX bulkhead'i, üçüncü bir ayak ile şaseye tekrar vidalanmıyor.Ayrıca TCX bulkheadleri TCX şasesindeki gibi yerleştirildi ise bu şase TC-D'ye göre daha dar olacak demek, çünkü TCX'de sağ sol bulkheadler birbirine daha yakın ve dolayısı ile kullanılan diffransiyeller de daha kısa, e tabi bu da şasenin daha dar olmasına, dolayısı ile ağırlığın orta paralel hatta daha yakın olmasına, dolayısıyla da tepkilerinin daha değişik olmasına neden oluyor.
Bulkheadler TCX'ten olunca tabi şok kuleleri de TCX olmak durumunda.
Spur da TCX'ten.
Ön tampon tutacağı TCX'ten yine. Carbon gösterilmiş ama bakalım öyle mi olacak. TCX'te carbon verildi,bunda da olmalı.

Alınası...

Hiç yorum yok: