Front Camber: 12'
Front Toe Block: 0'
Front Toe: 1'
Caster: 6' caster block
Front Kick-up: 2mm
Shock Oil: 300wt
Springs: Orijinal yaylar
Front Suspension Mount Location: Üst:dıştan 3.delik- Alt: dıştaki delik
Front ride-height: 7mm
Diff: Front one-way
Gear: 40/15
Rear Camber: 1'
Rear Toe Block/ Toe: 2'
Caster: 1'
Rear Kick-up: Arka suspansiyon block altına 1,5mm spacer
Shock Oil: 300wt
Springs: Orijinal yaylar
Rear Suspension Mount Location: Üst:dıştan 2. delik- Alt: orta delik
Rear ride-height: 6mm
Diff: Solid spool
Gear: 32/25
Motor: SpeedPassion Competition v3 4.0R motor / Max Torque Rotor Upgraded
ESC: SpeedPassion GT2.0 Pro Silver
Kumanda: Sanwa Exzes Plus 2.4 DSSS Stick
Servo: Savöx Digital SC-1251MG Low Profile
Steering Epa: %90
Throttle Epa: %60
Tires: HPI T-Drift
Zemin: Mermer
Zemin tutuşu çok düşük olduğu için olsa gerek bir tarafa yanlarken diğer tarafa doğru çevirmeye çalışmak = spin
1saate yakın kullandım, lastikler çizilmedi desem yeri :D o derece kaymak bir zemin, o derece sıfır yol tutuşu. Aynı setup farklı zeminde denenecek.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder